წრის დასახელება: „ნორჩი გეოგრაფი“ 2017-2018 სასწავლო წლის მანძილზე გეოგრაფიის წრეში გაერთიანდებიან VII-XIკლასის
დაინტერესებული მოსწავლეები. მათი
აკადემიური შესაძლებლობები და მიღწევები განსხვავდება ერთმანეთისგან. მოსწავლეთა წახალისების და მოტივაციის ამაღლების მიზნით, გადავწყვიტე, ვუხელმძღვანელო გეოგრაფიის წრეს ,როგორც პირველ, ასევე მეორე სემესტრში. წლის პირველ ნაწილში დაგეგმილი მაქვს VII-XI კლასელების
გაერტიანებული მუშაობა,. ხოლო
მეორე სემესტრში განხილული
იქნება თემები IX-XIკლასებისათვის.
განაცხადი
განაცხადი
წრის ხელმძღვანელი
|
ავრანლოს საჯარო სკოლის გეოგრაფიის მასწავლებელი
ანტონინა ჯაყელიძე
|
წრის წევრები
|
მოსწავლეები:
|
დასაწყისი
|
2017 წლის
სექტემბერი
|
დასასრული
|
2018 წლის 20 მაისი
|
მიზანი
|
მასალის ათვისებასთან დაკავშირებული სირთულეების
დაძლევა.მოსწავლეთათვის მარტივად გასაგები სტრატეგიების და
მეთოდების გამოყენებით მოტივაციის ამაღლება და სწავლის ხარისხის გაუმჯობესება.
|
არსებული მდგომარეობა.
|
წრეში გაერთიანებულ ზოგიერთ მოსწავლეებს უჭირთ
საგნის ათვისება, გაკვეთილზე ყურადღების კონცენტრირება, ზოგიერთს კი უნდათ
სეზენილი ცოდნის გაღრმავება
ამიტომ ესაჭიროებათ დამატებითი მეცადინეობა.
მოსწავლეებთან და მათ მშობლებთან შეთანხმებით ჩამოვაყალიბეთ გეოგრაფიის
წრე, მოვახდინე გეოგრაფიის თემატური მასალიდან საკვანძო საკითხების
შერჩევა, წრეზე განხილვის და უკეთესად შესწავლის მიზნით.წრეზე სამუშაოდ შერჩეული
მასალის ჩამონათვალი წინასწარ გავაცანი მოსწავლეებს.თემების ჩამონათვალი დართული
აქვს განაცხადს. დავგეგმეთ წრის სამუშაო შეხვედრების დროის ხანგრძლივობა და
ადგილი. წრის მუშაობა შედგება კვირაში
ერთხელ,ერთი საგაკვეღილო საათის ხანგრძლივობით.
|
განსახორციებელი აქტივობები
|
1) კითხვა-პასუხი წაკითხული მასალის
ირგვლივ.რუკაზე მუშაობა, სხვადასხვა თვალსაჩინოებების
2)
3 დათვლიერება და ანალიზი. მასალის
გაცნობა და მის შესახებ მსჯელობა სხვადასხვა სავარჯიშოების შესრულება.
5)
7)
8) სურათების მოძიება ინტერნეტში მოცემული თემის
ირგვლივ.
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
ვფიქრობ, საგნობრივ წრეზე მუშაობა გამოიწვევს
მოსწავლეთა ინტერესს საგნის მიმართ,ჯგუფში გაერთიანებული მოსწავლეების
აკადემიური მოსწრება დაახლოებით ერთნაირია, შესაბამისად მათთვის განკუთვნილი
დავალებაც ერთნაირი სირთულის იქნება, არასწორი პასუხის შემთხვევაში არ ექნებათ
კომპლექსი, მოახდენენ საკითხის ირგვლივ აზრის გამოთქმას. გაუჩნდებათ
საკუთარი შესაძლებლობების მიმართ რწმენა და ადვილად მოახდენენ საგაკვეთილო
პროცესში ჩართვას. აქედან გამომდინარე, ვიმედოვნებ, რომ წრეზე მუშაობა შეუქმნის
მოსწავლეებს დავალების შესრულების მოტივაციას.
|
შეფასება მოხდება სპეციალურად შედგენილი
შეფასების რუბრიკებით, რომელიც წრის სამუშაო გეგმასთან ერთად არის წარმოდგენილი.
|
|
რესურსები
|
დაფა, ცარცი, ფორმატები, მარკერები,სახელმძღვანელო,
გეოგრაფიის ენციკლოპედია, რუკები,ინტერნეტი.
|
Комментарии
Отправить комментарий